23
12 / 2016

«Чекті талап ет – Жүлде ұтып ал» акциясы

1 қазан мен 15 желтоқсан аралығында «Атамекен»  Ұлттық кәсіпкерлер палатасының қолдауымен мемлекеттік кірістер комитеті барлық облыста «Чекті талап ет – жүлде ұтып ал»  акциясын электрондық форматта,  көлеңкелі экономикаға қарсы  «Wipon» мобильді қосымшасы арқылы өткізеді.

Акцияға қатысу үшін кассалық чектерді арнайы бекеттерде ұтыс купонына айырбастау қажет.

Ұтыс купонын тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді алудың  1 қазаннан  15 желтоқсанға дейін кем дегенде  10 кассалық чекті  тапсырып,  тегін алуға болады.

Мемлекеттік қызметтерді алушылардың құқықтары. Шағым беру тәртібі. Шағымдарды қарау мерзімдері бойынша.

  1.Мемлекеттік қызметтер алу кезінде тегіне,әлеуметтік,лауазымдық және мүліктік жағдайына , жынысына ,нәсіліне,ұлтына,тіліне,дінге көзқарасына,нанымына,тұрғылықты жеріне байланысты немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша қандай да бір кемсітушілксіз теңдей қол жеткізуге:

2.Көрсетілетін қызметті берушіден мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәртібі туралы толық және анық ақпаратты қолжетімді нысанда алуға:

Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты 1414 байланыс телефоны арқылы Бірыңғай байланыс орталығына хабарласып қызметтерді көрсету орындардағы стендтерден,сайттардан,электронды үкімет веб-порталынан алуға болады.

3.Мемлекеттік қызметтердің нақты тәртібі,мерзімдері мен нәтижелері көрсетілген стандарттары мен регламенттеріне сәйкес мемлекеттік   қызметтерді алуға.

4.Мемлекеттік қызметтеркөрсету сапасына арттыру мақсатында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылауға қатысуға.

5.Орталық мемлекеттік органның,облыстың жергілікті атқарушы органның,сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының,Мемлекеттік корпарацияның және (немесе) олардың қызметкерлерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне,әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіппен шағымдануға.

6.Мемлекеттік қызметтер көрсету саласында бұзылған құқықтарды,бостандықтар мен заңды мүдделерді қорғау туралы талап арызбен сотқа жүгінуге құқығы бар.

– Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе,шетелдіктер,азаматығы жоқ адамдар және шетелдік заңды тұлғалар мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді Қазақстан Республикасының азаматтарымен және заңды тұлғалармен тең жағдайда алады.

Шағым беру тәртібі.

 Төмендегілерге байланысты мемлекеттік қызметтер көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда:

1.Мерзімдері бұзылғанда;

2.Негізсіз бас тартылғанда;

3.Стандартпен қаралмаған қосымша құжаттарды талап еткенде;

4.Қызметкер әдеп тәртібін сақтамаған жағдайда қызмет алушы төмендегі орындарға шағым бере алады;

  • Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарында көрсетілген мекен-жайлар бойынша орталық мемлекеттік органға,жергілікті атқарушы органға,қызмет көрсетушіге,Азаматтарға арналған үкімет,Мемлекеттік корпарациясына;
  • Мемлекеттік қызмет істер жөніндегі органға және оның аумақтық департаменттеріне;
  • Ашық үкімет порталының Ашық диалог платформасында (dialog.gov kz)
  • Электронды үкімет веб-порталының электронды мекен-жайына (www egov kz).Толық ақпаратты www egov kz /cms/ru/services/citizen-and-the govemment/e-app алуға болады.

Шағымдарды қарау мерзімі.

 1.Орталық мемлекеттік органның,жергілікті атқарушы органның қызмет көрсетушінің,Мемлекеттік корпарацияның атына келіп түскен қызметті алушының шағымы оны тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

2.Мемлекеттік қызмет істер жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық департаменттерінің атына келіп түскен қызметті алушылардың шағымы оның тіркелген күнен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

3.Мемлекеттік қызмет істер жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық департаменттерінің орталық мемелекеттік органның,жергілікті атқарушы органның шағымды қарау мерзімі:

1).шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;

2).қосымша ақпарат алу қажет болған жағдайларда он жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады;

4.Шағымды қарау мерзімі ұзартылған жағдайда шағымдарды қарау бойынша өкілеттіктер берілген лауазымды адам шағымды қарау мерзімі ұзартылған кезден бастап үш жұмыс күні ішінде шағым берген көрсетілген қызметті алушыға ұзарту себептерін көрсете отырып,шағымды қарау мерзімінің ұзартылғаны туралы жазбаша нысанда (шағым қағаз жеткізгіште берілген кезде) немесе электрондық нысанда (шағым қағаз электронды берілген кезде) хабарлайды.

Шағымды қарау нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызмет алушы Қазақстан Республикасы заңнамаларында белгіленген тәртіппен жоғары тұрған органға немесе сотқа шағымдануға құқылы.